SERVICII de salarizare personal


Aliandrus Accounting Expert oferă urmatoarele servicii in domeniul resurselor umane:
Servicii de administrare a personalului:

accept Intocmirea , incheierea şi declararea in revisal conform HG500/2011 a contractelor individuale de munca
accept Intocmirea documentelor ce produc modificări ale contractului individual de muncă si declararea in revisal conform HG500/2011
accept Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar
accept Intocmirea adeverintelor de vechime pentru salariaţii care nu au intocmit carnet de munca
accept Intocmirea si completarea adeverinţelor solicitate de salariaţii societăţii
accept Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client
accept Intocmim fise de post pentru salariati
accept Acordăm consultanţă in intocmirea Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate

 

Servicii de salarizare:
accept Crearea si actualizarea permanenta a bazei de date prin inregistrarea contractelor individuale de muncă, a modificarilor de stare civilă şi salariale, a deciziilor de incetare a activităţii, sanctionare etc.
accept Intocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial
accept Calculul sporurilor si adausurilor la salariul de bază: ore suplimentare, spor repaus saptamanal, spor de noapte, conditii grele, premii, ajutoare, etc.
accept Calculul concediilor de odihnă şi al concediilor medicale
accept Calculul acordului global, individual sau indirect, dupa caz
accept Calculul retinerilor si popririlor salariale
accept Intocmirea statelor de plată
accept Intocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale
accept Intocmirea declaraţiei unice 112 si transmiterea acesteia
accept Intocmirea declaraţiei 205 pentru salariatii societatii
accept Intocmirea oricaror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului